wedstrijd van vrijdag tot zaterdag 16u

Plaats reactie
Gast

wedstrijd van vrijdag tot zaterdag 16u

Bericht door Gast » 27-10-2012 22:29

gisteren gestart voor een laatste wedstrijd karprvissen,deze is enkele uren geeindigd en moet zeggen was mooi,eerst kreeg ik tegen mijn tanden maar na een 6 tal uur kon ik maar geen beet krijgen dan heb ik alles uit mijn tas gehaald wat ik maar zitten had en proberen proberen tot ik plots de vis wist te prikken en in 3 u tijd heb ik 55kg vis gevangen en daarbij wint ik de wedstrijd en het klassement,op naar volgend jaar daar

thijs
zeebaars
zeebaars
Berichten: 286
Lid geworden op: 24-02-2012 22:52

Bericht door thijs » 27-10-2012 22:36

amaai op drie uur tijd dat nog weten bij mekaar vissen seg;profitiat moesty!

Gast

Bericht door Gast » 27-10-2012 22:41

ja tijs als je ene weet te prikken en je prikt er nog ene binnen het half uur ben je vertrokken e' en zo bleef het gaan tot ik mijn 3de vis had dan heb ik nog moeten knokken voor 2 vissen bij te vangen maar is mij toch gelukt

thijs
zeebaars
zeebaars
Berichten: 286
Lid geworden op: 24-02-2012 22:52

Bericht door thijs » 27-10-2012 23:38

moesty schreef:ja tijs als je ene weet te prikken en je prikt er nog ene binnen het half uur ben je vertrokken e' en zo bleef het gaan tot ik mijn 3de vis had dan heb ik nog moeten knokken voor 2 vissen bij te vangen maar is mij toch gelukt
inderdaad soms is het serieus zoeken,maar wie zoekt die vind en dan is de ervaring zeker nodig voor de juiste beslissingen te nemen.
ikzelf heb er niks van verstand van op karper vissen,maar ik weet van vrienden dat er zeer veel bij komt kijken dan gewoon eens naar de waterkant te rijden.

Plaats reactie