paling

Plaats reactie
thijs
zeebaars
zeebaars
Berichten: 286
Lid geworden op: 24-02-2012 22:52

paling

Bericht door thijs » 25-09-2012 09:40

zijn er mensen die nog gaan vissen op plings?en ist de moeite?

raesg
wijting
wijting
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-10-2012 12:48

Bericht door raesg » 02-10-2012 12:51

Qua paling was het dit jaar echt slecht in de westhoek. Enkel diegene die regelmatig op paling vissen en meerdere stekken uitprobeerden vingen nog wat.

thijs
zeebaars
zeebaars
Berichten: 286
Lid geworden op: 24-02-2012 22:52

Bericht door thijs » 02-10-2012 13:16

raesg schreef:Qua paling was het dit jaar echt slecht in de westhoek. Enkel diegene die regelmatig op paling vissen en meerdere stekken uitprobeerden vingen nog wat.
kheb ook goed mijn paling gevangen hoor maar kging bijna dagelijks.
idd tegen andere jaren is het een serieuse flop in maart heb ik mijn beste dag gehad
tis erg slecht gesteld he met de paling.
maar ook op vijvers waar ze kweekpaling zetten was het merkelijk veel minder

jimmy
zeebaars
zeebaars
Berichten: 333
Lid geworden op: 16-12-2011 16:35

Bericht door jimmy » 03-10-2012 16:48

zal er eens een gedacht van maken he van die plings oktober en november voor mij.......en tis een tijdje geleden...dus tword tijd dat ik er eens invlieg had de laatste tijd wat andere dingen die moesten gebeuren he :-(
VANG ZE !

thijs
zeebaars
zeebaars
Berichten: 286
Lid geworden op: 24-02-2012 22:52

Bericht door thijs » 04-10-2012 09:50

jimmy schreef:zal er eens een gedacht van maken he van die plings oktober en november voor mij.......en tis een tijdje geleden...dus tword tijd dat ik er eens invlieg had de laatste tijd wat andere dingen die moesten gebeuren he :-(
dan ist de moment voor er in te vliegen gow gow gow :D

Milan
zeebaars
zeebaars
Berichten: 128
Lid geworden op: 13-02-2012 15:18

Bericht door Milan » 04-10-2012 17:56

jimmy schreef:zal er eens een gedacht van maken he van die plings oktober en november voor mij.......en tis een tijdje geleden...dus tword tijd dat ik er eens invlieg had de laatste tijd wat andere dingen die moesten gebeuren he :-(
Voor die fietsbanden is het nu wel het moment denk ik.
Pompen en vangen :D

Groeten,
Milan

Toone
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-04-2012 17:38

Bericht door Toone » 01-12-2012 11:43

raesg schreef:Qua paling was het dit jaar echt slecht in de westhoek. Enkel diegene die regelmatig op paling vissen en meerdere stekken uitprobeerden vingen nog wat.
Ik heb deze zomer eens Blankenberge uitgehold op bepaalde plekken en de Blankenbergse vaart aan de sluizen was het best op 1 nacht met 3 stokken 36 palingen boven gehaald en men maat 19 , toen we toe kwamen stonden de sluizen open maar eens ze dicht waren ging het enorm snel!de dag er na was het rampzalige nog geen 10 palingen met 2 dan zijn we maar naar Lapscheure vertrokken :)

thijs
zeebaars
zeebaars
Berichten: 286
Lid geworden op: 24-02-2012 22:52

Bericht door thijs » 01-12-2012 20:47

Toone schreef:
raesg schreef:Qua paling was het dit jaar echt slecht in de westhoek. Enkel diegene die regelmatig op paling vissen en meerdere stekken uitprobeerden vingen nog wat.
Ik heb deze zomer eens Blankenberge uitgehold op bepaalde plekken en de Blankenbergse vaart aan de sluizen was het best op 1 nacht met 3 stokken 36 palingen boven gehaald en men maat 19 , toen we toe kwamen stonden de sluizen open maar eens ze dicht waren ging het enorm snel!de dag er na was het rampzalige nog geen 10 palingen met 2 dan zijn we maar naar Lapscheure vertrokken :)
dat zijn zeer mooie vangsten hoor man,twas raar he op willekeurige dagen was het goed tot zeer goed paling vangen en de dag nadien vlam nikse nimeer.
ikzelf ga volgend jaar een nieuwe stek inzegenen,en eens kijken wat dat gaat geven.hopelijk een veel beter jaartje :lol: in 2013 gaan ze de sleuzen enzo niet meer volledig mogen toemaken,ze moeten een opening laten zodat de trekvis zoals de zalm,forel en paling terug aan hun opmaars kan beginnen.

Plaats reactie