Dragpower 5000

Plaats reactie
deckertje
Site Admin
Berichten: 544
Lid geworden op: 13-12-2011 11:47

Dragpower 5000

Bericht door deckertje » 21-03-2012 16:18

Naar aanleiding van vorig jaar, toen ik een ultimate dragpower 5000 meehad om te testen, men rade mij aan deze molen te gebruiken voor het vissen op zeebaars vanaf de boot, deze molen leek me wel wat te groot van formaat hiervoor, en in de catalogus omschrijving werd gezet dat het een all around molen was, bij deze moet ik dit wel een beetje achterhalen, naar meermaals testen, op allerlei manieren van vissen en dergelijke, weet ik ondertusssen de sterkstee punten van deze kwalitatief zeer goede molen, met een winkelprijs van 150euro, heb je een heel goede molen in je handen, en persoonlijk vind ik het niet te veel geld voor deze molen,
Deze molen moet je wat mij betreft niet zien als een molen om vanaf de kant te vissen, je kan er wel mee op het staketsel vissen, maar daarvoor is hij volgens mij niet gemaakt, ik zie hem als een rasechte bootmolen, ideaal voor de gewone ankervisserij, en nog meer geschikt voor de wrakvisserij op gul, hij is bij name een echte krachtpatser die geen krimp heeft als mooie dikke gullen eraan zitten te bonken, met deze molen heb ik menig leuk visavontuur beleeft in 2011. Zoek je nog een goede molen voor op de wrakken, en eens iets anders dan de good old BG 90? Dit is het perfecte alternatief.



Afbeelding

deckertje
Site Admin
Berichten: 544
Lid geworden op: 13-12-2011 11:47

Re: Dragpower 5000

Bericht door deckertje » 18-10-2014 20:25

ondertussen zijn ze toch al door de soep gedraaid hoor :wink:

Plaats reactie