Zoutelande 4/01/2014

Plaats reactie
Milan
zeebaars
zeebaars
Berichten: 128
Lid geworden op: 13-02-2012 15:18

Zoutelande 4/01/2014

Bericht door Milan » 05-01-2014 10:15

Zaterdag 14 januari richting Zoutelande. Laag om 22:25 uur. De weersvoorspellingen gaven wind die toch wat ging afzwakken en min of meer recht op de snoet zou komen. Eertste uren niks van beet gezien maar 't was ook niet gemakkelijk om de nodige afstand te halen. Ik denk dat het dik half negen was toen de eerse schar zich liet bewonderen. Daarna af en toe beet maar 't was niet echt bijzonder. De vis was wel aan de maat maar de grote zaten er niet tussen. Allemaal -27 cm.. Rond 23:00 uur werd het erg donker en de eerste regen viel.....ik had echt geen goesting om klets nat te worden en verkoos toch maar in te pakken. Totale vangst 18 stuks mee huiswaarts en eentje terug. Niet bijzonder dus maar toch lekker uitgewaaid. Niets van wijting of gul te zien. Geclpit gevist met twee dwarrellijntjes van 30 cm. en als aas Verse pieren, gezouten pieren en tappen. Best gevangen op de tappen. Overigens weining of geen vissers te zien en mijn buurman had wat kleine wijting en een 5 tal scharren maar vis was ook aan de kleine kant.

Groeten en vang ze

Milan

Gast

Re: Zoutelande 4/01/2014

Bericht door Gast » 07-01-2014 21:38

Milan schreef:Zaterdag 14 januari richting Zoutelande. Laag om 22:25 uur. De weersvoorspellingen gaven wind die toch wat ging afzwakken en min of meer recht op de snoet zou komen. Eertste uren niks van beet gezien maar 't was ook niet gemakkelijk om de nodige afstand te halen. Ik denk dat het dik half negen was toen de eerse schar zich liet bewonderen. Daarna af en toe beet maar 't was niet echt bijzonder. De vis was wel aan de maat maar de grote zaten er niet tussen. Allemaal -27 cm.. Rond 23:00 uur werd het erg donker en de eerste regen viel.....ik had echt geen goesting om klets nat te worden en verkoos toch maar in te pakken. Totale vangst 18 stuks mee huiswaarts en eentje terug. Niet bijzonder dus maar toch lekker uitgewaaid. Niets van wijting of gul te zien. Geclpit gevist met twee dwarrellijntjes van 30 cm. en als aas Verse pieren, gezouten pieren en tappen. Best gevangen op de tappen. Overigens weining of geen vissers te zien en mijn buurman had wat kleine wijting en een 5 tal scharren maar vis was ook aan de kleine kant.

Groeten en vang ze

Milan
14 januari milan,is nu nog maar 8 jan :p

Plaats reactie