Nollestrand Vlissingen

Plaats reactie
Milan
zeebaars
zeebaars
Berichten: 128
Lid geworden op: 13-02-2012 15:18

Nollestrand Vlissingen

Bericht door Milan » 20-12-2013 15:20

Volgende dagen vrij bruut weer en dus was het de moment om wat scharretjes te vangen.
Laag water om 10:00 uur en naar gewoonte tijdig ter plaatse zodat ik mijn vast plekje kon inpalmen. Toegekomen om 06:15 uur.
De parking stond nog leeg????
Wat trappen lopen en boven op de dijk viel de wind best mee....er was wel wat wind maar toch goed te doen.
Begonnen met een hengel...'t was nog vroeg om daar al te vangen.
Enkele minuten wachten en na lichte beweging op de top kwam en een dubbletje schar boven. Geen knoerten maar goed genoeg om mee te mogen.
Tweede hengel ook maar ingeworpen en elke draai leverde na een tiental minuten wachten wel vis op.
Ik had er goede hoop op om eens een emmer vis mee huiswaarts te nemen maar toen het licht werd minderde de beet duidelijk. Af en toe twee maar ook draaien zonder vis. De wind trok ook nog wat aan en na laag was het toch een moeilijke visserij. Scharren werden kleiner en de beet was er ook uit. Gestopt om 11:30 uur.
Geclipt gevist met twee korte wappertjes en aas enkel gezouten pieren en tappen.
Geen enkele wijting gezien.....
Mee huiswaarts 20 scharren waarvan 1 hele grote (35) de rest (19) aan de maat (25 - 27). Ook een 10 tal visjes terug wegens te klein.
Al bij al een mooie visdag .

Groeten
Milan

deckertje
Site Admin
Berichten: 544
Lid geworden op: 13-12-2011 11:47

Re: Nollestrand Vlissingen

Bericht door deckertje » 21-12-2013 19:21

toch niet slecht gevangen voor zo vanop het strand! :wink:

Plaats reactie