Vlissingen/Dishoek 28/11

Plaats reactie
Milan
zeebaars
zeebaars
Berichten: 128
Lid geworden op: 13-02-2012 15:18

Vlissingen/Dishoek 28/11

Bericht door Milan » 29-11-2013 06:20

Mijn wekelijks vistripje zit er weer op.
Normaal een dik uurtje rijden maar het werd het dubbele door de file op de E313. Via kleinere wegen richting Putte waar het aas werd opgehaald bij Hielkema. Mooie pieren en een pakje tappen mochten mee richting Zeeland samen met wat diepvries pieren en tappen.
Laag om 16:16 uur en toegekomen iets na twaalf en alle tijd om de hengels op te tuigen.
Gekozen voor clipsysteem met twee dwarrels om in het begin toch de nodige afstand te halen.
't Was wachten tot 15:00 uur toen er op de toppen wat beweging kwam en een kleine wijting was het resultaat. Het gevolg was een mooie wijting en een kleine schar.
Mijn hoop was bij het keren van het water en de volgende twee uurtjes maar het verliep wel even anders. Regelmatig een beetje maar wat aan de kant kwam was allemaal ondermaats. Veelal kleine wijting en sporadisch wat kleine schar.
Om 18:00 uur opgetuigt.....bleek dat het merendeel van de vissers toen reeds huiswaarts was en naar ik vernam eveneens met weinig vis die dan ook nog meestal ondermaats was.
Mijn resultaat was iets van 25 stuks. Ik heb de mooie wijting aan mijn vismaat gegeven en de rest ging terug.
Mijn vismaat had een 12 tal visjes maar 't was ook klein spul.
Hopen op wat grotere vis....

Groeten,
Milan

marnix
zeebaars
zeebaars
Berichten: 104
Lid geworden op: 20-01-2012 11:42

Bericht door marnix » 29-11-2013 18:05

volgende keer beter.
Toch in de gezonde lucht gestaan.
Jammer dat er zoveel kleine vis zit anders was het wel een goede vangst geweest.
Hopelijk krijg je de kans om ze te vangen als ze wa groter zijn.
Greetz,
Marnix

deckertje
Site Admin
Berichten: 544
Lid geworden op: 13-12-2011 11:47

Bericht door deckertje » 29-11-2013 19:07

toch weer lekker gevist, ik heb jammer genoeg niet buiten geweest... zucht

Plaats reactie